Διαβάζω Δυνατά: 2ος διαγωνισμός δημιουργίας αφίσας

Διανύουμε τους τελευταίους μήνες του 2019 και ανάμεσα στα πολλά που ετοιμάζουμε εδώ στην Κόκκινη Αλεπού είναι και η τρίτη έκδοση της καμπάνιας ενημέρωσης για τις μεγαλόφωνες αναγνώσεις Διαβάζω Δυνατά. Οπως και πέρυσι έτσι και φέτος η Κόκκινη Αλεπού προκηρύσσει διαγωνισμό για τη δημιουργία του εικαστικού της αφίσας της νέας χρονιάς. Θες να είσαι εσύ ο δημιουργός της;

Οι όροι του διαγωνισμού:

  • Ο διαγωνισμός για το εικαστικό του Διαβάζω Δυνατά 2020 είναι ανοιχτός σε εικονογράφους, comics artists, graphic designers, φοιτητές καλλιτεχνικών σχολών, πρωτοεμφανιζόμενους ή και έμπειρους δημιουργούς παιδικών βιβλίων.
  • Το θέμα της φετινής καμπάνιας είναι οι εικόνες, ο τρόπος δηλαδή που το κείμενο από λέξεις μετατρέπεται σε εικόνα στο μυαλό όταν ακούς κάποιον να σου διαβάζει, χάρη στη φαντασία.
  • Θα πρέπει να δημουργήσετε μια αφίσα (διάσταση Α3: 29,7 x 42 cm) παίρνοντας έμπνευση από το παραπάνω θέμα. Τα λεκτικά που είναι διαθέσιμα για να χρησιμοποιηθούν είναι το Διαβαζω δυνατά, τα hashtags #diavazo_dynata20, #kokkini_alepou και το λογότυπο της Κόκκινης Αλεπούς, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ.
  • Τελευταία ημέρα υποβολής των έργων: Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019, στις 23:59.
  • Η αποστολή των έργων, μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και ένα μίνι-βιογραφικό γίνεται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στο e-mail: [email protected] με την ένδειξη στο subject: Διαγωνισμός για την καμπάνια Διαβάζω Δυνατά 2020. Μορφή αρχείου αφίσας: pdf ή jpg.

Η ανακοίνωση του ονόματος του δημιουργού του οποίου το εικαστικό επιλέχτηκε θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Ιανουρίου 2020 από το site και τα social media της Κόκκινης Αλεπούς.

Η αφίσα που θα επιλεγεί θα είναι διαθέσιμη για downloading από το site της Κόκκινης Αλεπούς (www.kokkinialepou.gr) και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα βιβλιοπωλεία, τις Δημοτικές, Σχολικές ή άλλες Βιβλιοθήκες της χώρας ή οποιονδήποτε άλλο άτομο ή φορέα θέλει να γίνει κομμάτι του Διαβάζω Δυνατά και των μεγαλόφωνων αναγνώσεων. Το εικαστικό θα χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί Facebook cover που θα αναρτηθεί στη σελίδα της Κόκκινης Αλεπούς για τον πρώτο μήνα (Φεβρουάριος – Μάρτιος 2020), που θα τρέξει η καμπάνια. Παράλληλα, θα συμπεριληφθεί στο footer του newsletter που αποστέλλεται κάθε 15 ημέρες στους εγγεγραμμένους χρήστες του site, αλλά και στα ενημερωτικά άρθρα για την καμπάνια αφήγησης που θα δημοσιευτούν στο site της Κόκκινης Αλεπούς.

Υπενθυμίζεται ότι την αφίσα της φετινής καμπάνιας δημιούργησε η comic artist Εφη Θεοδωροπούλου, το έργο της οποίας επιλέχτηκε ανάμεσα σε αφίσες που δημιούργησαν περισσότεροι από 30 καλλιτέχνες, ανάμεσα στους οποίους και γνωστοί εικονογράφοι από τον χώρο του παιδικού βιβλίου.

Διευκρινίσεις ή απορίες στο [email protected]

ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ

«Όποιο κι αν είναι το πρόβλημα, η λύση είναι η Βιβλιοθήκη»

Αρκετές φορές αυτές τις δύο ημέρες σκέφτηκα πως «όποιο κι αν είναι το πρόβλημα, η λύση είναι η Βιβλιοθήκη»… αρκεί η Βιβλιοθήκη να είναι μέρος μιας πολιτικής, εκπαιδευτικής και όχι μόνο, να είναι στελεχωμένη με τους κατάλληλους ανθρώπους, να είναι ανοιχτή και ευέλικτη, να είναι βιώσιμη.

Το βίντεο της εκδήλωσης για το Διαβάζω Δυνατά 2024

Το Σάββατο 2 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο βιβλιοπωλείο Koukoubook στην Καλλιθέα η κεντρική εκδήλωση του “Διαβάζω Δυνατά”, της καμπάνιας του ηλεκτρονικού περιοδικού “Κόκκινη Αλεπού” για τις μεγαλόφωνες αναγνώσεις και τη μαγεία που κρύβουν, η οποία βιντεοσκοπήθηκε και μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.