//Ενας αρκούδος μια φορά

Ενας αρκούδος μια φορά

Συγγραφέας: Ελένη Γερουλάνου
Εικονογράφηση: Ιρις Σαμαρτζή
Εκδόσεις: Μουσείο Μπενάκη / Πατάκης
Χρονιά έκδοσης: 2018
Ηλικίες: 3+

Η ιστορία ξεκινά ένα βράδυ, σε ένα δρομάκι έρημο, όπου ένας αρκούδος λούτρινος ξεκινάει το μεγάλο του ταξίδι για να βρει το παντοτινό του σπίτι. Σε κάθε εικονογραφημένο σαλόνι του βιβλίου, ο κίτρινος, ταλαιπωρημένος αρκούδος θα συναντηθεί με πολλά παιχνίδια, ναύτες, ζώα του αγροκτήματος, αλεπούδες, θα βρεθεί σε μια σκηνή θεάτρου, σε ένα πανηγύρι, θα περάσει έξω από ένα παντοπωλείο, μέχρι που ο δρόμος θα τον βγάλει έξω από το καινούργιο του σπίτι, έναν πύργο παραμυθένιο.

Η Ελένη Γερουλάνου παίρνει έμπνευση από την τεράστια συλλογή παιχνιδιών της Μαρίας Αργυριάδη και δημιουργεί μια γλυκιά ιστορία για την αγάπη, τη φιλία, τη συντροφικότητα, το ταξίδι, την αναζήτηση μιας μόνινης και ζεστής αγκαλιάς, την ανάγκη να ανήκεις κάπου. Μέσα από το λιγοστό, λιτό, αλλά περιεκτικό κείμενό της, καταφέρνει να μας μετατρέψει για λίγο από αναγνώστες σε θεατές της παράστασης που «ανεβάζει» ο αρκούδος παρέα με τα υπόλοιπα παιχνίδια της συλλογής, που πλέον φιλοξενούνται στις προθήκες του Μουσείου Μπενάκη Παιχνιδιών. Η πολυβραβευμένη Ιρις Σαμαρτζή ανέλαβε τον ρόλο της σκηνογράφου της παράστασης αυτής, να δώσει ζωή στον αρκούδο και τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές της ιστορίας και με πολλές και διαφορετικές τεχνοτροπίες, με κολάζ, με πινέλα και με μολύβια, έκανε εικόνα το ταξίδι του, μετατρέποντάς το σε ένα εκπληκτικό picture book. Το βιβλίο, μάλιστα, απέκτησε και το δικό του τραγούδι από την Ελενα Χούντα.

Διαβάστε εδώ τι είπε ο αρκούδος στην Κόκκινη Αλεπού για το βιβλίο αυτό.

About the Author:

Σπούδασε Δημοσιογραφία στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος (Deree College) και δούλεψε για περισσότερο από μια δεκαετία στην ελληνική έκδοση της εφημερίδας "Metro" και σε μουσικά περιοδικά (Sonik, Ποπ & Ροκ). Υπήρξε ανταποκρίτρια της Μetro International. Η "Κόκκινη Αλεπού" είναι το δικό της διαδικτυακό περιοδικό που ασχολείται αποκλειστικά με θέματα που αφορούν στο παιδικό βιβλίο. Παράλληλα, τον Ιανουάριο του 2018 σχεδίασε και υλοποιεί από τότε την καμπάνια "Διαβάζω Δυνατά".

Leave A Comment