Ενα παραμύθι για καλό σκοπό

O Αντώνης Παπαθεοδούλου είναι ένας από τους πιο αγαπημένους συγγραφείς παιδικών βιβλίων, όχι μόνο για τις ευφάνταστες, διασκεδαστικές, μαγικές, γεμάτες συναίσθημα ιστορίες του, αλλά και επειδή διαθέτει πολλές φορές τον χρόνο και το ταλέντο του για καλό σκοπό. Για τέταρτη χρονιά δημιουργεί το παραμύθι που συνοδεύει τις δύο νέες, συλλεκτικές φιγούρες – της γιαγιάς και του παππού – που ήρθαν να προστεθούν στην παρέα των αγαπημένων Playmobil, μέσω του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης Play & Give. Η εταιρία παιχνιδιών δημιούργησε ειδικά για το ελληνικό κοινό τις δύο αυτές νέες φιγούρες, έχοντας απόλυτο σεβασμό στη βάση της οικογένειας, των παππούδων, με στόχο την ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων προς όλους όσους έχουν ανάγκη. Το κοινωνικό πρόγραμμα, που υλοποιήθηκε πρώτη φορά το 2012, στηρίζει το έργο του Συλλόγου «Οραμα Ελπίδας» – Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών, ενώ από το 2014 συνοδεύεται κι από ένα παραμύθι, μια ιστορία που εμπνέεται κάθε φορά από τις φιγούρες ο γνωστός συγγραφέας.

Η Κόκκινη Αλεπού είχε την ευκαιρία να μάθει εκ των έσω τα πάντα για το Play & Give, τις συλλεκτικές του φιγούρες, το παραμύθι, αλλά και τη σημασία να γίνουμε όλοι δότες μυελού των οστών, μιλώντας με τους δύο βασικούς πρωταγωνιστές του προγράμματος, τον συγγραφέα κ. Αντώνη Παπαθεοδούλου και την Marketing Manager της Playmobil Hellas, κ. Ειρήνη Ευφραιμίδη.

“Πρωταρχικός στόχος και κίνητρο για τη δημιουργία του κοινωνικού προγράμματος Playmobil Play & Give αποτέλεσε η ανάγκη της εταιρίας να εξελίξει την προσφορά προς τα παιδιά, αλλά και να «ανταποδώσει» έστω και λίγη από την αγάπη που έχουν δείξει τα παιδιά στα Playmobil, εδώ και χρόνια. Έτσι, η Playmobil Hellas το 2012 κατασκεύασε για πρώτη φορά ένα παιχνίδι, με συλλεκτικό χαρακτήρα που πωλείται σε συμβολική τιμή, για κοινωνικό σκοπό. Το συγκεκριμένο παιχνίδι συμπυκνώνει όλες τις αξίες του brand: είναι ποιοτικό και εκπαιδευτικού χαρακτήρα, ενθαρρύνει την ανάπτυξη και την καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας  και μαθαίνει στα παιδιά πως παίζοντας μπορούν παράλληλα να προσφέρουν. Από την έναρξή του, το Playmobil play & give ένωσε μικρούς και μεγάλους για ένα ξεχωριστό και πολύ σημαντικό σκοπό: να δώσουμε όλοι μαζί δύναμη στα παιδιά του Συλλόγου ΕΛΠΙΔΑ. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις, προσφέρεται κάθε χρόνο στον Σύλλογο Οραμα Ελπίδας, αρχικά για τη δημιουργία και εν συνεχεία για την ενίσχυση της Τράπεζας Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών. Οι πρώτες συλλεκτικές φιγούρες βγήκαν στην ελληνική αγορά το 2012, ενώ δύο χρόνια μετά, το 2014 τις νέες τότε φιγούρες συνόδεψε και μια ιστορία που είχε γράψει ο Αντώνης Παπαθεδούλου». Η κ. Ευφραιμίδη μας εξηγεί πως «το Play & Give αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή πολύ από τους καταναλωτές. Το γεγονός αυτό οδήγησε την εταιρία στο να συνεχίσει και κάθε χρόνο να εξελίσσει το πρόγραμμα, το οποίο πλέον έχει γίνει θεσμός. Όμως είναι πολύ σημαντικό η ιδέα της προσφοράς να φθάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά, χωρίς απαραίτητα να μεσολαβεί κάποιο αντίτιμο. Αυτή η ανάγκη, πάντα υπό το πρίσμα της κοινωνικής προσφοράς και πάντα στο πλαίσιο ‘εκπαίδευσης’ των παιδιών προς αυτή την κατεύθυνση, οδήγησε στο να δημιουργηθεί το παραμύθι PLAYMOBIL play & give“. Η ουσία του Playmobil Play&Give είναι η προσφορά, καθώς μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις τους ενισχύουν έναν συγκεκριμένο οργανισμό. Η Marketing Manager της Playmobil Hellas μας ανέφερε χαρακτηριστικά πως «χάρη στη θερμή ανταπόκριση του κοινού, το PLAYMOBIL play & give κατάφερε να συγκεντρώσει και να προσφέρει, κατά τη διάρκεια των 6 ετών παρουσίας του στην ελληνική αγορά, το ποσό των 120.000 €, για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ και της Τράπεζας Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών”.

Η κ. Ειρήνη Ευφραιμίδη, Marketing Manager της Playmobil Hellas με τον συγγραφέα κ. Αντώνη Παπαθεοδούλου

Για τον κ. Παπαθεοδούλου, όπως μας εξομολογείται, “η φετινή επιλογή των φιγούρων ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Πάντα ήθελα να μάθω πώς αυτές οι γιαγιάδες και αυτοί οι παππούδες καταφέρνουν με μαγικό τρόπο διάφορα πολύ παράξενα. Πώς γίνεται για παράδειγμα να τρέχουν πάνω-κάτω και ποτέ να μην έχουν ούτε ένα λεπτό ελεύθερο, αλλά όταν το εγγονάκι τους τούς ζητήσει να παίξουν μαζί να αποκτά ξαφνικά το 24ωρο, 100 ώρες; Πώς γίνεται να ζουν με μια μικρή-μικρή σύνταξη, αλλά να κρύβουν στο πατάρι ολόκληρους ‘θησαυρούς’ για να τους ανακαλύψουν οι μικροί ανοίγοντας παλιά σεντούκια; Πώς γίνεται ακόμη κι αν δεν έχουν ούτε ένα βιβλίο, να χωρά το μυαλό τους πιο πολλές ιστορίες κι από τη Δημοτική Βιβλιοθήκη; Κάποια μυστική δύναμη κρύβουν αυτοί οι άνθρωποι! Είπαμε λοιπόν να βάλει η Ίριδα (σ.σ. Σαμαρτζή) τις εικόνες τις κι εγώ τις ρίμες μου, να ενώσουμε κι εμείς τις δυνάμεις μας μπας και ανακαλύψουμε το μυστικό τους. Είμαι πραγματικά πολύ περήφανος για αυτή τη συνεργασία. Γιατί είμαι μανιακός playmobilάκιας από μικρός. Γιατί οι άνθρωποι της Playmobil με εμπιστεύθηκαν για 4η χρονιά κι αυτό είναι πολύ μεγάλη τιμή. Πιο πολύ όμως γιατί αυτό το βιβλίο επιδιώκει να είναι λίγο -έστω ελάχιστα- δίπλα σε μικρούς και μεγάλους που δίνουν αγώνες δύσκολους. Και αξιώνει να ξυπνήσει κι εμάς να βοηθήσουμε με τον πολύ απλό τρόπο τού να γίνουμε δότες μυελού των οστών. Αυτό θα ήθελα να κάνουν αυτά τα βιβλία. Να ψυχαγωγούν μικρούς και να ξεσηκώνουν μεγάλους. Ξέρεις τι έλεγε το φυλλάδιο που μου έδωσαν στο Όραμα Ελπίδας όταν έγινα δότης; Έλεγε “Αφήστε το τηλέφωνό σας για να σας καλέσουμε αν είστε τυχερός”. Μα δεν είναι υπέροχο; Δεν είναι τρελή τύχη να μάθεις ένα πρωί ξαφνικά ότι σε ένα παιδί που δοκιμάζεται μπορείς να χαρίσεις ζωή… (αναγνώστη της Κόκκινης Αλεπούς σταμάτα να διαβάζεις ό,τι γράφω, παράτα το άρθρο ΤΩΡΑ κάνε κλικ ΕΔΩ και μάθε πώς θα γίνεις δότης)».

 

 

Το παραμύθι διανέμεται δωρεάν, είναι αφιερωμένο στα παιδιά της ΕΛΠΙΔΑΣ και μπορείτε να το βρείτε εδώ ή μέσα στο PLAYMOBIL FunPark.

ΜΟΙΡΑΣΕ ΤΟ

H Διεθνής Έκθεση Παιδικού Βιβλίου της Μπολόνια σε αριθμούς

Περισσότεροι από 30.000 επισκέπτες πέρασαν τις πύλες τις BolognaFiere το τετραήμερο 8-11 Απριλίου και πήραν μέρος στην 61η Διεθνή Έκθεση Παιδικού Βιβλίου της Μπολόνια. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, ο αριθμός των επισκεπτών και συμμετεχόντων ξεπέρασε τις 31.735, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10% σε σχέση με τους 28.894 επισκέπτες που βρέθηκαν πέρυσι στην ιταλική πόλη.

Εκθεση αφιερωμένη στο βιβλίο “Η ασημένια ζώνη” των Μέγα-Μπαχά

Mε αφορμή τους εορτασμούς για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) οργανώνει από την Τρίτη 2 Απριλίου 2024 την περιοδική έκθεση «Η ασημένια ζώνη», στο κτήριο του Ιδρύματος στον Ταύρο.

Τρία νέα βιβλία, τρεις μαγικές ιστορίες από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

Δεν υπάρχει τίποτε πιο όμορφο από το να μπορείς να μοιράζεσαι ωραίες ιστορίες με τα παιδιά. Και οι τελευταίες προσθήκες στο εκδοτικό πρόγραμμα των εκδόσεων Ψυχογιός μας δίνουν τη δυνατότητα να διαβάσουμε τρία εξαιρετικά εικονογραφημένα βιβλία, γεμάτα χρώματα, υπέροχες εικόνες αλλά και το κυριότερο, ιστορίες που είναι σίγουρο πως θα γίνουν οι αγαπημένες των παιδιών.