Από όλα τα άρθρα της χρονιάς εκείνο που με δυσκολεύει  περισσότερο είναι το άρθρο του Μαΐου. Ζω την κάθε στιγμή μου σαν ινσταγκραμικό βιντεάκι  που σατιρίζει την κατάσταση των εκπαιδευτικών όπου γης αυτή την περίοδο. Η εκπαιδευτικός Ελευθερία Καλούδη γράφει για το κλείσιμο μιας ακόμα σχολικής χρονιάς.