Το 2018 φτάνει σε λίγο στο τέλος του και εδώ στην Κόκκινη Αλεπού ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για τη δεύτερη χρονιά του Διαβάζω Δυνατά. Το κεντρικό θέμα της φετινής καμπάνιας έχει αποφασιστεί και αναζητούμε το εικαστικό που θα την “ντύσει”.
Είστε εικονογράφος, graphic designer, comic artist, φοιτητής ή πρωτοεμφανιζόμενος και έχετε διάθεση να συμμετέχετε με τον τρόπο σας στην καμπάνια αφήγησης; Η Κόκκινη Αλεπού προκηρύσσει διαγωνισμό για την αφίσα του Διαβάζω Δυνατά.
Οι όροι του διαγωνισμού:
- Ο διαγωνισμός για το εικαστικό του Διαβάζω Δυνατά 2019 είναι ανοιχτός σε εικονογράφους, comics artists, graphic designers, πρωτοεμφανιζόμενους ή και φοιτητές καλλιτεχνικών σχολών που τους ενδιαφέρει ο χώρος του παιδικού βιβλίου.
- Το θέμα της φετινής καμπάνιας είναι οι δεσμοί που δημιουργούνται ανάμεσα στον αφηγητή και τον ακροατή, τον γονιό και το παιδί, τον/τη δάσκαλο/δασκάλα και τους μαθητές (bonding). Το εικαστικό θα πρέπει να βασιστεί σε αυτό το σκεπτικό.
- Θα πρέπει να δημουργήσετε μια αφίσα (διάσταση Α3: 29,7 x 42 cm). Τα λεκτικά που έχετε διαθέσιμα είναι το motto της φετινής καμπάνιας Διάβασε μου! Διάβασε μαζί μου ΔΥΝΑΤΑ!, τα hashtags #diavazo_dynata19, #kokkini_alepou και το λογότυπο της Κόκκινης Αλεπούς, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ.
- Τελευταία ημέρα υποβολής των έργων: μεσάνυχτα της Πέμπτης 10 Ιανουαρίου 2019.
- Η αποστολή των έργων, μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και ένα μίνι-βιογραφικό γίνεται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στο e-mail: [email protected] με την ένδειξη στο subject: Διαγωνισμός για την καμπάνια Διαβάζω Δυνατά 2019. Μορφή αρχείου αφίσας: pdf ή jpg.
- O/η δημιουργός, το εικαστικό του/της οποίου/ας θα επιλεγεί, θα ενημερωθεί με προσωπικό e-mail ή τηλέφωνο τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019.
- Η αφίσα που θα επιλεγεί θα είναι διαθέσιμη για downloading από όλα τα βιβλιοπωλεία και τις Δημοτικές και Σχολικές Βιβλιοθήκες της χώρας που θέλουν να συμμετέχουν και φέτος στην καμπάνια. Το εικαστικό θα χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί Facebook cover που θα αναρτηθεί στη σελίδα της Κόκκινης Αλεπούς για τον πρώτο μήνα (Φεβρουάριος – Μάρτιος 2019), που θα τρέξει η καμπάνια. Παράλληλα, θα συμπεριληφθεί στο footer του newsletter που αποστέλλεται κάθε 15 ημέρες στους εγγεγραμμένους χρήστες του site, αλλά και στα ενημερωτικά άρθρα για την καμπάνια αφήγησης που θα δημοσιευτούν στο site της Κόκκινης Αλεπούς.
Διευκρινίσεις ή απορίες στο [email protected]