Μια μπάρα σοκολάτας από το εργοστάσιο του Γουίλι Γουόνκα αποκαλύπτει το χρυσό εισιτήριο με το όνομα του Netflix, διαφημιστικό εμπνευσμένο από το βιβλίο του Dalh “Ο Τσάρλι και το εργστάσιο σοκολάτας”.

Το Netflix αγόρασε τα έργα του Roald Dahl, του διάσημου Βρετανού συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας. Ομως αυτό δεν είναι νέο, καθώς ήταν κάτι που ακουγόταν ήδη από το 2018. Το νέο είναι ότι ο κολοσσός του streaming ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την Roald Dahl Story Co., εταιρεία που μανατζάρει τα συγγραφικά δικαιώματα των χαρακτήρων και των ιστορίων που δημιούργησε ο Dahl.

Οπως αναφέραμε και πριν, η τελική συμφωνία στηρίχτηκε στη συνεργασία που είχε γίνει το 2018 για να δημιουργηθεί μια σειρά τηλεοπτικών προγραμμάτων κινουμένων σχεδίων, όπως πχ η διασκευή που ετοιμάζει ο Taika Waititi στο “Ο Τσάρλι και το εργοστάσιο σοκολάτας» και τη «Ματίλντα». Η καινούργια συμφωνία δίνει την ευκαιρία στο Netflix να φέρει ξανά στην επικαιρότητα όλη την εργογραφία του συγγραφέα. “Αυτά τα δύπ πρότζεκτς (σ.σ. οι ταινίες του Waititi) άνοιξαν τα μάτια μας και μας έκαναν να θέλουμε να δουλέψουμε πάνω σ’ ένα πολύ πιο φιλόδοξο εγχείρημα: τη δημιουργία ενός μοναδικού σύμπαντος με κινούμενα σχέδια, ταινίες για το σινεμά και την τηλεόραση, εκδόσεις βιβλίων, παιχνίδια, καταναλωτικά προϊόντα και πολλά άλλα”, δήλωσαν ο διευθύνοντας σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos και ο Luke Kelly, διευθύνων σύμβουλος της Roald Dahl Story Co. και εγγονός του Dahl.

Για την ιστορία, ο Roald Dahl πέθανε το 1990 σε ηλικία 74 ετών, αλλά τα βιβλία του παραμένουν δημοφιλή, με πωλήσις που ξεπερνούν τα 300 εκατομμύρια αντίτυπα και μεταφράσεις σε 63 γλώσσες.